Умови повернення товару

Автор blogero 18.07.2019 0 Коментар

 

Повернення Товару в магазині MY PHONE

 

Повернення Товару в інтернет-магазині MY PHONE здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»  протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому Ви повинні переконатися, що:

  • Цілісність упаковки придбаного Товару не порушена, товар має повну заводську комплектацію (коробка, зарядний пристрій, документи тощо), збережені всі ярлики на упаковці.

  • Серійний номер або MAC-адреса, які знаходяться в пам’яті пристрою, не змінені, не стерті або не мають пошкоджень, через які неможливо ідентифікувати пристрій.

  • Виявлені пошкодження, спричинені потраплянням всередину виробу рідини, комах, сторонніх предметів або речовин, а також впливом екстремальних температур, які виходять за межі гарантованих умов експлуатації виробу.

  • Товар не був у використанні та не має слідів експлуатації (відколів, подряпин, потертостей), збережені всі заводські пломби, ярлики, захисні плівки та гарантійні наклейки.

  • Телефони, планшети та інші аксесуари, які мають програмне забезпечення, не зазнавали змін або іншого втручання, на лічильниках — не більше 5 хвилин розмов, усі гарантійні пломби й наклейки збережені у тому вигляді, в якому були встановлені виробником.

  • Повернення або обмін товару належної якості можливі за умови збереження його цілісності, відсутності ознак використання, збереження товарного вигляду та наявності всіх супровідних елементів, а також обов’язковою умовою є наявність розрахункового документа, виданого Покупцеві під час купівлі товару.

Повернення Товару неможливе у таких випадках:

  • Серійний номер або MAC-адреса, що зберігаються у пам’яті виробу, змінені, стерті або мають пошкодження, які унеможливлюють ідентифікацію пристрою.

  • Виявлені пошкодження, спричинені потраплянням рідини, комах, сторонніх предметів або впливом екстремальних температур.

  • Відсутній розрахунковий документ, виданий Покупцеві під час купівлі Товару.

  • Товар має пошкодження, завдані Клієнтом.

  • Товар пошкоджено або він не працює належним чином через використання нестандартних або неякісних витратних матеріалів, аксесуарів, запасних частин, елементів живлення.

  • На товарі є сліди ремонту або втручання неуповноважених осіб.

  • Пошкодження товару виникли внаслідок встановлення сторонніх програм або ПЗ.

  • Пошкодження товару виникли внаслідок стихійних лих або форс-мажорних обставин, на які Покупець не міг вплинути.

  • Пошкодження товару виникли через підвищення або зниження напруги у мережі.

  • Товар пошкоджено внаслідок з'єднання або підключення до інших пристроїв.

  • Пошкодження виникли через використання товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

  • Пошкодження виникли через перевищення природного зносу, норм експлуатації, а також через механічні ушкодження корпусу.

  • Товар пошкоджено через невідповідність стандартам параметрів живлення, телекомунікацій, кабелів або неправильне підключення.

У разі повернення несправного товару

Повернення коштів або обмін можливий лише за наявності акта або висновку авторизованого сервісного центру виробника, що підтверджує відсутність порушень умов експлуатації.

 

Повернення коштів за товар здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» — у повному обсязі, за винятком витрат на доставку. Усі банківські комісії, що виникають при поверненні коштів, оплачує Покупець. Компанія не виплачує відсотків за час утримання коштів до моменту повернення. Усі витрати, пов’язані з процесом повернення, несе Користувач.
 

Повернення коштів способом «накладений платіж» не здійснюється.

  • Повернення товару до інтернет-магазину MY PHONE здійснюється за рахунок Покупця.

Усі транспортні витрати за повернення Товару, який не підійшов з вини інтернет-магазину MY PHONE або з вини Покупця, оплачує Покупець. Тому будьте уважні при виборі товару.

 

Спосіб повернення товару:

 

  У разі необхідності повернення Товару, Покупець обов’язково має погодити це з працівниками інтернет-магазину MY PHONE.
Погодити повернення можна будь-яким зручним способом зв’язку, вказаним у розділі «НАШІ КОНТАКТИ», або заповнивши «ФОРМУ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ».
    Відправка товару здійснюється за зворотною адресою, зазначеною на посилці поштової служби. У разі втрати адреси — зверніться до працівників магазину для уточнення, зв'язавшись із ними зручним для Покупця способом зв'язку, описаним у пункті «НАШІ КОНТАКТИ»

 

ВАЖЛИВО! Посилка НЕ ПОВИННА БУТИ відправлена накладеним платежем, незалежно від обраної поштової служби. Такі відправлення не можуть бути прийняті працівниками магазину.
Після відправлення товару Покупець зобов’язаний повідомити номер декларації, щоб забезпечити можливість його отримання.